Team KLIMMR gaat uitbreiden

KLIMMR is er ‘op jouw pad naar’ voor alle medewerkers van 21 woningcorporaties in Midden-Nederland. Dat pad kan zijn inspiratie in je werk, door een workshop of een stage te volgen. Een netwerk gesprek met een collega van een andere corporatie. Een bijeenkomst bijwonen met collega’s die een soortgelijke functie invullen of andere activiteiten waarbij je geïnspireerd en gemotiveerd wordt.

Om al die activiteiten in goede banen te leiden, is een goede backoffice onmisbaar. Daarom zoeken we twee nieuwe collega’s.  Jullie zijn onderdeel van het KLIMMR team en ondersteunen bij het organiseren van workshops en bijeenkomsten, het doen van de administratie, plannen van afspraken en het uitwerken van documenten en allerlei andere hand- en spandiensten. Daarbij heb je ieder je eigen specialiteit.

Secretaresse | +/-  4 uur per week
Ben je goed in secretariële werkzaamheden? Het faciliteren bij het maken van afspraken, een kei in spelling en vind je het leuk een spin in het web te zijn om binnen de agenda’s van alle betrokkenen tóch dat ene gaatje voor een afspraak te vinden? Dan zoeken we jou!

Je werkt voor het kernteam van KLIMMR en plant de afspraken van de stuurgroep, bestuurlijk overleg en werkgroepen in. Je archiveert stukken in Teams en beheert het adressenbestand van KLIMMR. Daarnaast redigeer je mee in stukken die KLIMMR deelt, zodat onze teksten goed leesbaar zijn. Kortom, onze rots in de branding, als het gaat om ondersteuning van KLIMMR.

Event medewerker | +/- 4 uur per week
Ben jij handig met IT systemen en administratie? En heb je feeling met events organiseren? Dat betekent bijvoorbeeld zorgen dat events op de website van Watdoejijmorgen.nl staan en het versturen van evaluaties. Je beheert de bestanden in Teams die nodig zijn om de workshops voor KLIMMR goed te laten verlopen.  En je houdt je bezig met het plannen en bewaken van grotere bijeenkomsten Je regelt de administratie en communicatie rondom events, waarvoor je nauw samenwerkt met de eventmanager.

Wie zijn wij?
KLIMMR ondersteunt +/- 1300 medewerkers van corporaties in de regio Midden-Nederland in hun persoonlijke en loopbaanontwikkeling om zo optimaal mogelijk te kunnen aansluiten bij de veranderingen binnen woningcorporaties, op de interne en externe arbeidsmarkt en bij maatschappelijke ontwikkelingen.

We zijn een jonge, dynamische, nieuwsgierige en leergierige club, die het beste uit iedere kans wil halen.

Wat ga je doen?
Met elkaar zorgen we ervoor dat KLIMMR een geoliede machine is, waardoor we alle onze plannen en ideeën ook daadwerkelijk kunnen uitvoeren. Je bent onderdeel van het KLIMMR-team en werkt nauw samen met collega’s van andere corporaties die projecten organiseren en werkzaamheden voor KLIMMR doen.

Wie zoeken wij?
Je houdt van aanpakken en je hebt zin om iets nieuws te leren. Je kunt binnen jouw eigen werkzaamheden voor jouw corporatie, een paar uur per week besteden aan het werken voor KLIMMR. De werkzaamheden zijn flexibel. De ene week ben je druk bezig met jouw klus voor KLIMMR, de andere week weer wat minder.

De werkzaamheden gebeuren met ‘gesloten beurs’. Dat betekent dat jouw corporatie jou beschikbaar stelt en jouw huidige arbeidsvoorwaarden van toepassing blijven.
Is het voor jouw corporatie nog niet gebruikelijk om voor KLIMMR te werken en kun je wel wat hulp gebruiken om dit intern bespreekbaar te maken? Dan helpen en denken we graag met je mee.

Ons aanbod

  • Uitdagende werkzaamheden bij KLIMMR;
  • De kans om iets nieuws te leren in een andere omgeving;
  • Een werkervaringsplek van minimaal een half jaar.
  • Je vergroot je netwerk en kennis
  • Je draagt bij aan het werkgeluk van jezelf en anderen.

Spreekt de rol je aan?
Pak dan deze kans! En laat ons weten dat jij deel wilt zijn van het KLIMMR team. Neem contact op met Susan van de Laak (06-15858459) projectleider KLIMMR.

Heb je een vraag?
Ook hiervoor kun je terecht bij Susan van de Laak via 06-15858459 of team@klimmr.nl